keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

KAVERIT , FRIENDS , VÄNNER !!!

Heips vaan !!
On muuten mukava kun Lucky tuli meille ♥ Nimittäin yleensä minä menen kavereiden luokse
mutta nyt ne kaverit tulee meille !!!!
Kaikista vierailusta mamma ei ole saanut kuvia ..Rico bernin vierailusta on kuvia ....
Me pojat ollaan parhaita kavereita .


Ja tästä kuvasta varmaan sen huomaatte( mamman kommentti )



 
 
Kyllä me miehet otetaan Lucky meidän kerhoon :)
 
 





Minä olen luvannut Luckylle "lainata " minun blogia niin tässä yksi kuva VAIN Luckystä  ♥ ♥
(kirsussa jälkin kun "minä "Lucky yritin mennä Rafalskyn ruokaa syömään ...ei kuulema ole jaettavissa )




1 kommentti:

  1. Ruoka voi olla aika herkkä paikka, pieni Lucky. Onneksi varmaan opit sen yhdestä kerrasta ;)

    Kivaa Rafalsky varmasti, että paikalla on aina nyt kaveri, vaikkei noita entisiäkään voi tietysti unohtaa!!

    t. Hanna

    VastaaPoista